ტრენინგის მეექვსე დღეს შევქმენით ჩვენი პროექტის პრეზენტაცია.ვისაუბრეთ შეფასების რუბრიკებზე.განვიხილეთ ანალიტიკური,ჰოლისტური,ზოგადი და კონკრეტული შეფასების რუბრიკები. ვნახეთ პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკები და შევქმენით ჩვენი პროექტის შესაბამისი შეფასების რუბრიკა.ავტვირთეთ ბლოგზე.
შეფასების რუბრიკა
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
4
|
3
|
2
|
1
|
|
თხრობითი ტექსტის მოსმენა და გაგება
|
მოსწავლე იგებს და ისმენს ტექსტს დაუბრკოლებლად,
პასუხების გარეშე არ უშვებს არანაირ შეცდომას
|
მოსწავლე
იგებს და ისმენს ტექსტს კარგად,ნაკლებად უშვებს შეცდომებს
|
მოსწავლე
საშუალო დონეზე იგებს ტექსტს,
უშვებს შეცდომებს თითქმის ყველა წინადადებაში.
|
მოსწავლის
მოსმენისა და გაგების დონე დაბალია,
ვერ ახერხებს ტემპში მოსმენას უშვებს
შეცდომებს,
|
გრამატიკულ ენობრივი სტრუქტურის დაცვა. წერილის
დაწერა
|
აქვს მდიდარი
ლექსიკა და შემოქმედებითად იცავს გრამატიკულ სტრუქტურას,რისი საშუალებითაც
შეუძლია წერილის დაწერა
|
იცის გრამატიკულ
კონსტრუქციებს გამოყენების წესი,თუმცა წერილის დაწერისას უშვებს მცირე
გრამატიკულ შევდომებს
|
იცავს გრამატიკული სტრუქტურის ელემენტარულ წესებს.წერილის დაწერისას უშვებს
ბევრ გრამატიკულ შეცდომას
|
არ იცავს გრამატიკის ელემენტარულ წესებს.ვერ ფლობს
წერის კულტურას.
|
ისტ-ის მიზნობრივი გამოყენება
|
სრულყოფილად ფლობს
ისტ-ის გამოყენების ტექნიკას, შეუძლია შექმნას სასწავლო და დამხმარე
მასალები
|
იცის საოფისე
პროგრამები, შეუძლია მათი დანიშნულებისამებრ გამოყენება დავალების შესრულებისას
|
დახმარებით შეუძლია
მითითების მიხედვით შესაბამისი პროგრამის გამოყენება
|
არ ფლობს კომპიუტერზე
მუშაობის ძირითად პრინციპებს
|
პრეზენტაცია
|
შესავალი
საინტერესოა,ავლენს შემოქმედებით უნარს, დაცულია ლოგიკური ჯაჭვი, გამართულია
ტემბრი, იცავს დროის ლიმიტი
|
შეუძლია გეგმის მიხედვით
წარმოადგინოს საპრეზენტაციო საკითხი, ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
|
ინფორმაციას ფლობს,
მაგრამ უჭირს მისი დალაგება, ლოგიკურად გადმოცემა
|
თემას ვერ წარმოადგენს
ნათლად და გასაგებად, კითხვებზე ვერ პასუხობს ადეკვატურად
|
პრობლემის განსაზღვრა
|
სწორად განსაზღვრავს მიზანს,მსჯელობს
პრობლემაზე,მოჰყავს არგუმენტები
|
არასრულფასოვნად აყალიბებს
თემატიკას და პრობლემას
|
დახმარებას
საჭიროებს,რომ რამდენადმე მიუახლოვდეს სამიზნე თემას
|
ვერ საზღვრავს კონკრეტულ
თემატიკას და პრობლემას დახმარების შემთხვევაშიც კი
|
ორგანიზება
|
ინფორმაცია
წარმოდგენილია ლოგიკური თანმიმდევრობით. იდეებს შორის გადასვლები ეფექტურია.
|
ინფორმაცია
წარმოდგენილია შესაბამისი
თანმიმდევრობით.
|
წარმოდგენილი
ინფორმაცია მეტ ორგანიზებას საჭიროებს.
|
წარმოდგენილი
ინფორმაცია მეტ ორგანიზებას საჭიროებს.
|
No comments:
Post a Comment